Filtruoti pagal

Gamintojas

Gamintojas

Left Banner

Left Banner

Benzininiai ir dyzeliniai siurbliai

Benzininiai ir dyzeliniai siurbliai Tvarus Katilas - Patikima

Aktyvūs filtrai

Benzininiai ir dyzeliniai siurbliai - tai siurbliai su vidaus degimo varikliu!

Benzininiai ir dyzeliniai siurbliai naudojami tuomet, kai nėra galimybės prisijungti prie elektros energijos tinklo. Šio tipo siurbliai turi vidaus degimo variklius, darbui naudojančius dyzelinį kurą arba benziną. Šie siurbliai plačiai naudojami įvairiose srityse - pramoninės įmonėse, statybos objektuose, žemės ir gyvulininkystės ūkiuose. Siurbliai su vidaus degimo varikliais taip pat naudojami gesinant gaisrus, šalinant avarines situacijas bei kitais atvejais, kuomet reikia įšsiurbti arba patiekti vartotojui didelį kiekį vandens, bet šalimais nėra elektros tinklo arba negalima prie jo prisijungti.
Kalbant apie benzininius ar dyzelinius siurblius, reiktų aptarti jų konstrukciją bei susipažinti su veikimo principu. Šie siurbliai - tai išcentriniai savisiurbiai siurbliai su vidaus degimo varikliu. Siurblio velenas, ant kurio pritvirtintas darbo ratas su mentėmis, yra standžiai sujungtas su variklio velenu. Kai kurių gamintojų įrangoje siurblio ir variklio velenas būna vienas bendras. Rato mentelės yra išlenktos priešinga kryptimi, nei sukasi pats darbo ratas. Besisukdamas darbo ratas sukuria didelę išcentrinę jėgą, kurios dėka susidaro slėgio skirtumas tarp skysčio įsiurbimo ir išmetimo angų. Dėl slėgio skirtumo siurbiamas skystis patenka į įsiurbimo angą, pereina siurblio kamerą ir per išmetimo angą paduodamas į prijungtą žarną. Šia žarna siurbiamo skysčio srovė nukreipiama į vartotojui reikalingą vietą. Kitaip sakant, besisukantis darbo ratas (sparnuotė) sukuria slėgį siurblio išėjimo angoje, kuris priverčia judėti skysčio srautą. Pagrindinės siurblio charakteristikos - išstumiamas vandens kiekis - debitas (našumas) Q matuojamas m³/val, sukuriamas slėgis išėjimo angoje P matuojamas barais arba į kokį aukštį maksimaliai gali būti iškeliamas išstumiamo vandens stulpas H, matuojamas metrais, bei galingumas, kuris sukuriamas variklio P₁ kW, arba galingumas, kuris perduodamas siurblio velenui, P₂ matuojamas kW. Šio tipo siurblių maksimalus skysčių įsiurbimo aukštis siekia iki 8-9 metrų, priklausomai nuo gamintojo ir modelio. Reikia įvertinti tai, kad didėjant įsiurbimo aukščiui, mažėja siurblio našumas Q. Renkantis įrangą taip pat reikia atkreipti dėmesį į vartojimui reikalingą slėgį arba aukštį, į kurį turi būti iškeltas siurbiamas skystis, taip pat atstumą nuo vartojimo taško iki siurblio. Kuo didesnis atstumas, tuo labiau didėja hidraulinės pasipriešinimo jėgos. Didelę įtaką hidraulinėms jėgoms turi įsiurbimo ir išėjimo angų bei žarnų diametrai, taip pat žarnų vidiniai paviršiai. Siurbimo ir vandens tiekimo žarnų vidiniai paviršiai turėtų būti lygūs, tam, kad atsirandančios hidraulinės pasipriešinimo jėgos būtų kuo galima mažesnės.
Renkantis siurblį su vidaus degimo varikliu reikia numatyti siurbiamo vandens kiekius bei siurblio darbo režimo intensyvumą. Esant didelėms darbo apimtims ir intensyviam eksploatavimui, efektyvesni ir ekonomiškesni bus siurbliai su dyzeliniais vidaus degimo varikliais.